top of page

"Желанието ми беше да напиша нещо..." (из писмо на читател)


"Снощи не си легнах преди да довърша книгата, нямаше как иначе - тя ме завладя от самото начало, когато всъщност в петък вечерта си казах "чете ми се и сега ще си избера нещо от книгите, които чакат своя ред..."

Сякаш една невидима ръка ме насочи именно към нея - "Жените на Доктора", за миг си помислих за една друга, а после си казах:"Какво пък, ще я почна, винаги мога да се откажа и да хвана другата"

Не можах - нито да се откажа, нито да мисля за нещо друго, а трябва да знаете, че в момента ми е и сравнително натоварено в моето ежедневие....

Наистина не можах да спра.

Книгата Ви ме завладя и не ме пусна!

Разтърси ме, намести някои от неяснототе ми, остави ме донякъде и ...замислена, но и това е хубаво и искам да благодаря за всяка нейна дума на Вас, скъпа "Ангелова"!

Да, чух и разбрах, че в нея няма да намеря нищо сугестопедично (цитирано доброжелателно от един друг пламенен човек)...

Не е вярно, намерих много за себе си, даже повече отколкото очаквах. Даде ми и отговори на все още незададени от мен въпроси.

Сякаш тази книга ми даде нужното потапяне в методиката и именно защото подходих към нея без очаквания, тя ме изненада така приятно.

Вече мисля на кого да подаря книгата Ви, кого ще обогати, заземи, успокои - както мен самата, кого ще грабне, кого ще накара да се замисли за истината и кой има смисъл да я прочете...

Вече дори я преразказах на един човек, който има поне визуална прилика с Вашия "Доктор", както и на една приятелка, попиваща орисаните идеи....

Всъщност, ако не бях убедена в добронамерените цели на Вашата книга, бих си помислила даже, че сте вградила някакви негово силно внишение, което прави зависим дори и читателя (чуваме за какви ли не техники...), но знам, че този ефект се дължи на умелото Ви писане, както и на инстинността и грабващата история с почти трагичен, макар и светъл край.

Може би така и трябва ...

От друга страна - поне при мен - се получи и онзи ефект, вероятно желан от Вас, онзи чудесен ефект на лекота и възвишеност, свободен полет на душата в човешкото достойнство и в безкрая на пространството."

С най-сърдечни поздрави,

Е.Н.

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page